12 februarie 2009, 12:35: Cabana Ciucaş - Vama Buzăului

Data: 8. Februarie 2009
Participanţi: State, Hara, Sebi
Durata: 5 ore

Am plecat dumincă dimineaţa de la refugiu pe la ora 9. Ne-am oprit la izvorul lui Ioan să luăm apă şi la 10 am ajuns la cabana Ciucaş, de aici am plecat spre şaua Chiruşca. Deşi se anunţase vreme rea, soarele strălucea cu putere, zăpada pe Chiruşca era adâncă până la genunchi, în unele locuri. Din şa am plecat pe la 11 pe curba de nivel ce merge spre pasul Boncuţa şi cheile Văii Stânei. În jurul orei 12 am ajuns la izvorul hoţului, unde ne-am refăcut provizia de apă şi am continuat în dreapta pe cruce albastră până la cabana Piruşca unde am ajuns în jurul orei 13. Cabana era încuiată, am mâncat pe masa de afară şi am plecat mai departe pe drumul forestier ce vine din cheile Strâmbu pe care l-am părăsit în scurt timp, cotind dreapta pe poiana de la la marginea pădurii. Aici marcajul lipseşte, poteca continuă pe la liziera pădurii, pe un drum de căruţă, noi am luat un marcaj ce coboară prin pădure, marcaj ce am aflat mai târziu este greşit, ocolind pe la cascada Urlătoare şi pe la păstrăvărie. De la cascadă am mai mers 20 de minute şi am ajuns la păstrăvărie, de unde am ieşit în scurt timp la drumul ce vine din Valea stânei prin Boncuţa. După cca 2km de mers pe drum am ajuns în Vama Buzăului pe la ora 15:00 unde ne-am întâlnit cu Fane, Şerban şi Goe, care veneau să ne recupereze cu maşinile.

Picture-061.jpg Picture-064.jpg Picture-016.jpg Picture-104.jpg Picture-085.jpg Picture-057.jpg Picture-007.jpg Picture-010.jpg Picture-039.jpg Picture-022.jpg Picture-050.jpg Picture-063.jpg Picture-012.jpg Picture-116.jpg Picture-105.jpg Picture-101.jpg Picture-082.jpg Picture-043.jpg Picture-052.jpg Picture-068.jpg